4.10.2017

Boże Narodzenie (04/2017)

jak zauważyliście u mnie już powoli pojawiają się kartki świąteczne ...
ta nawiązuje swoim układem i kompozycją do tych z zeszłego roku ---> klik ...
bardzo lubię te kompozycje bo daje mi wiele możliwości interpretacji tematu


patchworkową bazę wykonałam z resztek papierów kolekcji Jolly&bright. 
u góry stworzyłam kompozycję nawiązująca do gałęzi choinki
wycięte elementy z papierów Jolly&bright uzupełniłam gazą, zieloną siatką,  
kulkami styropianowymi w tym samym kolorze, pręcikami w kiściach 
i pięknymi jasnoróżowymi różami. Róże nadały tej kompozycji lekkości i kobiecości
i choć to kartka świąteczna bardzo przypadło mi do gustu takie zestawienie :)

całość zwieńczyłam tekturką z motywem śnieżynki w kole
jedną część oprószyłam dekoracyjnym piaskiem, drugą pomalowałam crackle
nie obyło się bez chlapań choć w minimalnej ilości ;)



inspiracja projektantki - Rapkivi ---> klik ...

prace zgłaszam na wyzwanie #3 - SCRAPSONIC --- > klik ...


prace dorzucam ... bo już po czasie;)
na wyzwanie "święta na okrągło" - MARZEC ---> klik ...



------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

3 komentarze:

  1. Jestem i chłonę, ten shabby chic! :) ścinki to coś co też lubię, jest moc, widać, że mogłaś tutaj poszaleć i wyżyć się do woli! a jutro nowy temat ;))myślę, że będzie również na bogato...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna świąteczna kartka, a tło ze skrawków rewelacyjne!!! Urzekła mnie pastelowa kolorystyka:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)